.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

گل اومد بهار اومد میرم به ....

کجا میرم؟

خوب فردا عید است و همه لباسهای جدید و خومشل خریدن و فردا میرن خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ نه؟

خوب پس امیدوارم خوش بگذره بهتون ...

الان نمیدونم چی بگم ... ولی برای تک تکتون آرزوی شادی و موفقیت رو میکنم ٬ و امیدوارم که بهترین سال باشه براتون (اگه منو بشناسید که هر سالتون عالیه  )

پس >>>>>>>>> هر روزتان نوروز ... نوروزتان چی؟؟؟؟  پیروززززززززززززززززززززززززز

 

 

                                                       

باد! امشب روی لحظه هایم وزیدن نگیر ...

من دیگر مشق هایم را با مداد سیاه نمی نویسم ...

مدادم رنگ یک رنگی ست ...

ساز، بی صدایی در خود شکست ...

فریاد بغض در سنگینی سکوت بیرون ریخت ...

صبر لحظه هایم کجا می رود؟! ...

گامهایش سریع و بی پرواست ...

مرا در این دیار جا مگذار ...

باران به باریدن دل خوش است ...

باران! کجایــــــــی؟! ... ببار.......

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا چقدر صبوری ...

 

 

 

دل ما اونقده پارست ... موندنش مرگ دوبارست !!

خسته شدم

دیگه از خستگیام خسته شدم                             دیگه از بستگیــــام بسته شدم

میزنـــم تیغ به بنــــد بستگی                             مــگه آزاد بـــشم ز خسـتگی

بســه تنهایی دیگه توی قفس                             بسـه این قفس بـدون هــمفس

دیگه بســه تشنگی بدون آب                            خوردن فریب و نیرنگ سراب

واسه هر کی دل من تنگ میشه                        تا میفهمه دلش از سنگ میـشـه

دوستی از روزمین پاک شـــده                          مردی و مردونگی خاک شـده

هر کی فکر خودشه تواین زمون                          تو نـخ آب یخ و گرمی نــون

باید حرف دلمـــــو گوش کنم                           هـمه دنـیا رو فرامـوش کنــم

دستمو بلند کنـــــم به آسـمون                           خـودمـو رها کنـم از ایـن و اون

دلمـــو جـــدا کنـــم از آدمـما                            سینـمـو پـر کنـم از یـاد خـــدا

دیگـه بســه دیگـه بســه انـتـظار                       آب رحمت بـر سـر دنـیـا بـبـار

شـب تـار شـب تـار شـب تـار                          آسمون ! خورشید و بر دار بیار

 

آینه

 

 

 

میبینم صورتمو تو آینه ... با لبی خسته میپرسم از خودم
این غریبه کیه از من چی میخواد ... اون به من یا من به اون خیره شدم

باورم نمیشه هرچی میبینم ... چشامو یه لحظه رو هم میذارم
با خودم میگم که این صورتکه ... میتونم از صورتم ورش دارم

میکشم دستمو روی صورتم ... هرچی باید بدونم دستم میگه
منو توی آینه نشون میده ... میگه این تویی نه هیچکس دیگه

جای پاهای تموم قصه‌ها ... رنگ غربت تو تموم لحظه‌ها
مونده روی صورتت تا بدونی ... حالا امروز چی ازت مونده به جا

آینه میگه تو همونی که یه روز ... میخواستی خورشید با دست بگیری
ولی امروز شهر شب خونه‌ت شده ... داری بی‌صدا تو قلبت میمیری

میشکنم آینه را تا دوباره ... نخواد از گذشته‌ها حرف بزنه
آینه میشکنه هزار تیکه میشه ... اما باز تو هر تیکه‌ش عکس منه

عکسا با دهن‌کجی بهم میگن ... چشم امید ببر از آسمون
روزا با همدیگه فرقی ندارن ... بوی کهنگی میدن تمومشون!