.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

...

                                                   

 

من دیوانه ام !
هی به خودت دلداری نده که ‌» عاقل میشود !«

من سالهاست که برای اوج‌ ِ مبتلا شدنم٬
به نیت ِ آمدنت به حافظ ِ چشمانت تآفّل میزنم ...

آخر با انصاف ...
آخر خودت بگو ... من بروم سراغ کدام شاعـــــــــــر؟

وقتی آسمان تویی... ستاره تویی ... غنچه تویی ... باران تویی ...
و شاید مجنونش هم تو باشی ! اصلا همیشه همچی فقط تویی !

نازنین ...
تو روی اسم همه خط کشیدی ...

روی تمام شماره های جدول دلم٬ عمودی ... افقی !
خانه های سیاه ... حروف جا افتاده ... خط های وسط ...

آخر من از دست تو چکار کنم؟
بروم عاقل شوم؟ ببین ... مثل تو شوم خـــوب است؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
...سپیده... جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام آتنای ماهم...
خوبی؟؟؟
آتنا کی میخوای از شادیا بنویسی آبجی؟؟؟
کی؟؟؟
عاقل بودن بهتره...
هرچند دیوونگی هم عالمی داره:دی
مواظب خودت باش خواهرم...
خیلی...
مـــــــــــــــــــــــــــــــاچ...

فرزانه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

غمگین نبود که :-؟
با حال بود ناز هم بود تازه :*

...سپیده... جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ق.ظ

سلام آبجی آتنا...
خوبی؟؟؟
اومدم حالتو بپرسم...
مواظب خودت باش...
خیلی...
مــــــــــــــــــــــــاچ...

فرزانه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ

ما آمدیم نبودید :d

آپ نمیکنی آیا ؟

NaViT جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.navit.blogfa.com

bloge ghashnaghi bo0d

فرزانه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ق.ظ

واسه پست جدیدت میخواستم دوباره کامنت بذارم نشد.

میخواستم بگم یه جا رو اشتباه نوشتی :پی
تو خط یه دونه مونده به آخر!

گفتم: برای بودنم آخرین بهانه باش ...
گفتی: مگر کیسه بهانه هایت خالی است؟

و من ندانستم که خالی ترم از همیشه...

{ از کیسه های بی بهـــانه }


چقدر قشنگه :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد