.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

؟؟؟

همه از یک جنس ...
همه از یک رنگ ...
هیجان های بی اساس ...
بهانه ای برای خوشحالی ...
جماعتی از یک خیابان خسته ...
بی هدف !
انتظارات سر به آسمان کشیده زیر سقفهای نیمه سوخته ...
دختران انتظار ...
عشقهای بی نقطه ...
پسران نارس ...
مشقهای ننوشته ...
نگاه تلخ یک مادر از سالهای بدون جنگ ...
خدمتهای بی سپاس ...
تیرهای آلوده ...
نادانستنیهای از مفهوم آزادی ... و سر انجام فرار آزادی ...
منو تو از یک عددیم ٬ ۱ ... چون همیشه میخواد بشه ولی هیچوقت نتونست. فقط یک شروعه٬ اما خودشه٬ بی متنه ٬ ۲ نیست ... چون با یک عدد دیگه ۲ شده ٬ اما نه !!!
شایدم با کمک من ۲ شده پس ...
مثل بسته شدن در ٬ نا امید کننده ست٬ اما با بسته شدن این درهاست که آدم گرمهارو حس میکنه یا شایدم با بالا رفتن حرارت قدر سرما رو حالا میدونیم ...
پیچیده شد ... گنگ شد ... اما اونها بودن که این چیزهارو گنگ کردن ...
پاک کردن نقطه ها حرف آخر اونهاست ...
فراموش شدم زیر نبض گریه یک عاشق ...
صدای ناقوس ها دیگه از این بلندتر نمیشه ...


نظرات 3 + ارسال نظر
idaw پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ق.ظ

hichi nemidoonaam..
hichi
amma midonam ke kheili ghashang bood
doroste bikhode in harfam to in mogheEyat
amma khob..
bos

کیا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ http://parastouha.persianblog.com/

سلام اتنا جان خوبی خانمی ...شعر زیبای بود ....وگیرا سالهای بعد چنگ این همه ............. منتظر نوشته های خوبت هستم ..فعلا

ارمغان یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ http://wwwareyyyyyyy.blogspot.com

ghashang bood :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد