.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

عشق ...

عشق یعنی مرگ ... عشق یعنی زجر ...
عشق یعنی جان فدا کردن ...
عشق یعنی از خود گذشتن ...
یعنی بی تو ماندن و در غم غرق شدن ...
یعنی جان کندن در مرداب نیستی ...
عشق یعنی پوچ شدن ... یعنی مرگ ...

... چقدر تلخ این شیرینی عشق ...
یا شایدم
...چقدر شیرین این تلخی عشق...


کاش هیچوقت پامو تو این خیابون نمیذاشتم ... اما از کجا میدونستم که آخرش بنبست ؟

نظرات 11 + ارسال نظر
علئ و ازاد&#16 پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

hichkas liaaghte ashkhaye toro nadarad va kasi ke chenin arzeshi darad baese ashk rikhtane to nemishavad
rasty che alami bood age bada naboodan?
gonah tohamin bood nadashtane sedaghat?nakardane khiyanat?
to moghasar naboodi choon oono nashnakhte boodi
shayad eshtebahe ama ashegha dooroogh migan
adamaye khoobo bavafa doorogh migan
oonaii ke migan ta hamishe divoonatan bezar bi parde begam doorogh migan
oonaii ke fadat besham teke kalamehsoon shode be tamoom easemoona be khoda dooroogh migan oona ke ba ghasamo aye mikhan began ta ghiamat nemishan azat joda dooroogh migan
TOO ZENDEGIT BE HICHKAS ETEMAD NAKON MIDOONI CHI MIGAM BE HICH KAS ATI
:Xghorboonet beram ati joonam khoda nakone ye lahze ghamato bebene azi:(
:(

جوراب پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://jurab.persianblog.com

عاشق دوست داشتن باش ضرر نمی‌کنی:ی

ساس ! پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ق.ظ

آتی من فکر نمیکنم به بن بست رسیده باشی . . .
سخت در عجبم !!!
آتی این بود اون آزاده خانومی که میگفتی !!!؟
همون خانوم روانکاو ! واقعآ برای این طرز فکر متاسفم...
بچه ها هرکی دوست داشت علاوه بر نظر در مورد وبلاگ در مورد کامنت آزاده هم نظر شخصیشو بگه‌!
فعلا.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام آتنا ...
من میخوام این نوشتتو به نوشته ی قبلیت ربط بدم ...
آخه تورو چه به مدیتیشن دختر ؟!‌ تو باید تا آخر عمرت در غم عشق بسوزی و زندگیتو بگذرونی ! باید همیشه غصه بخوری؛ همیشه اشک بریزی و انتظار روزی رو بکشی که به عشقت برسی ! این ذات تو است و ازش فرار نکن چون خیلی قشنگه ؛ خودتم میدونی که پشت این همه ناراحتی و غصه خوردن و اشک ریختن همیشه یه احساس خیلی قشنگیه که تو ازش لذت میبری پس به نظر من جمله ی دومت درسته یعنی واقعا : چقدر شیرینه این تلخیه عشق !!!
آخرشم همونطور که چندبار بهت گفتم بازم بهت میگم که خوذت باش و سعی نکن خودتو تغییر بدی ؛ چون همین خودت خیلی قشنگی !

نیلوفرنگی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

کی گفته من بی معرفت شدم گلم؟
کدوم خری گفته من اجیه گلم رو فراموش کردم؟
مگه می شه تو رو فراموش کرد و یا نا دیده گرف اتنا؟
بی تعارف بگم ار بین شونصد نفری که تو لیستم جا خوش کردن جزو اون ۷ نفر طلایی قلبم هستی که جددا روت حساب می کنم!
این نبود های اخیر رو ببخش که نیلو خودش رو یادش برده و نه کس دیگه ای رو...
مامان رو ببوس اجی واقعی من...
شرمندم کن مثل همیشه و بهم سر بزن(چشمک)...تو که خوب بلدی...مگه نه؟!

ارمغان پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ق.ظ http://akharintanha.blogspot.com/

nemidoonam atena joon oon kasi ke binam barat nazar dade kie ... vali midooni man aslan nazaresh ro ghabool nadaram ... be nazare man adam bayad bedoone ghose khordanash ta che had arzesh dare ... na En haghe to nist ke ta akhare omret beshini va be paye ye eshgh besoozi haghe to Ene ke shad bashi va donbale eshghe vaghE begardi ... ma adama fekr mikonim age yeki ro doost dashtim dige tamoome ... ta akhare donya bayad ba eshghe oon zendegi konim na ma mitoonim zendegie shad dashte bashim ... be nazare man ye eshgh ta zamani zibast ke baese aramashe va kamel shodane adam beshe ... vali eshghi ke vase adam joz gham o ghose nadashte bashe eshgh nist ye ehsase ...oon mige khodet ro taghir nade ... vali be nazare man taghir hamishe gool zadane khoodemoon nist ... taghir yani ba tavajoh be sharayet adam say kone joory ba mogheyatesh kenar biad ke shad bashe ! En yani taghir !atena joon omidvaram En bar harafamo bavar koni ke be khatere khodet migam ... to mitooni va layeghe bishtar az ena shadi hasti ...va midoonam ke khodetam entezare atenaye ghavi tari az khodet dari ! pas ghavi bash dokhtar man motmaenam to mitooni ! motmaenam :)

فرزانه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ب.ظ

همونی که جوراب گفت :X

idaw پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ http://tameshkkkk.blogspot.com

MMm...
Nemidonam
Chon aSheGh nashodam
Faghat doost daashtano miFahmam!
hanoz be onja ha naresidam!!
aMMa chera bayad talkh bashe??
nemidonam..
baraye hamine ke doost nadaram ashegh sham
...

کیا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://parastouha.persianblog.com/

سلام با تبریک عید سعید فطر..... خوبی عزیز...نوشته بسیار زیبایی بود من آپ کردم منتظر حضور قشنگت هستم

مهدی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
طاعات و عباداتت هم قبول حق
وبلاگ زیبایی داری. و از مطالبتون کمال استفاده رو بردم.
اگر وقت کردی به کلبه درویشی ما هم یه سر بزن.
خوشحال میشم نظرتو راجع به وبلاگ حقیر بدونم.
موفق و موید باشی

آرش جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://areyyyyyyy.blogspot.com

شایدم... عشق تلخ و تلخ... بی شیر و شکر...

عشق من اینجوری نبود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد