.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

پاسخ ...

قول دادم بگم واسه چی اون پست قبلی رو نوشتم ...

اول که جواباتون برام جالب بود ... چون هر کی کامنت گذاشته از دوستهای خوب منه  

 *خودم و میکشم چون از این دنیا خسته شدم * <~ کسایی که این جملرو بکار بردن٬ یا یه چیزی تو این مایه ها ٬ باید بگم که شماها که حالتون از من خراب تره و از زندگی بریدید میخواید به من انرژی مثبت بدید؟؟

هیچکی نتونست منو کمک کنه بجز خودم ! تا خودت نخوای نمیشه ٬ باور کن ... اما اگه بخوای انقدر زود میتونی به هدفت برسی که خودتم شاخ در میاری

برو جلو آینه واسیا و به خودت نگاه کن ٬ بعد سعی کن لبخند بزنی  هر روز صبح این کارو بکن (مثل دیوونه ها ) به خودت امید بده ٬ انرژی بده  به جای اینکه بیای منو دو ساعت نصیحت کنی این کار و بکن ٬  بخدا ضرر نداره !

راستی یه دست محکم برام بزن  تمام خاطره هارو پاک کردم ٬ تمام عکسارو ٬ نوشته هارو ٬ همچی  دست بزن دیگه   مرسی


 

اینم یه شعر ...

 

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

خوش خبر باشی ، اما ،‌اما

گرد بام و در من

بی ثمر می گردی

انتظار خبری نیست مرا

نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری٬

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند ٬

قاصدک٬

در دل من همه کورند و کرند

دست بردار ازین در وطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ٬

با دلم می گوید

که دروغی تو ،  دروغ

که فریبی تو ،  فریب

قاصدک ! هان ، ولی ... آخر ... ای...وای

راستی ٬ آیا رفتی با باد ؟

با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی

راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟

مانده خاکستر گرمی  ،  جایی ؟

در اجاقی طمع شعله نمی بندم  ٬ خردک شرری هست هنوز ؟

قاصدک٬

ابرهای همه عالم  شب  و  روز٬

در دلم می گریند.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
جوراب دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://jurab.persianblog.com

سخت ترین کار دنیاست این کامنت گذاشتن:ی

ساسی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

اول !‌
همین !

آیدا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.tameshkkkk.blogspot.com

اتی اگه منظورت منم که نشینم نصیحتت کنم که..خودت میدونی من هیچوقت تو مود خودکشی
و مرگ و دپرسی و اینا نبودم .. ایدای شاد نصیحتت میکرد اون موقع
حالا چون یکم تغییر کردم و از مود ایدایی کشیدم کنار.. اینجوری میگی..
منم خوب شده بودم اتیش..منم خودم به خودم کمک کردم
امّا فعلا خسته ام.. نه به خاطر اون موضوع .. کلا هدفم رو یکم گم کردم
به هر حال چشم.. دیگه این تمشک خسته نصیحت نمیکنه.. و سعی نمیکنه امید بده

علی و آزاده سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ

سالم به آتی جون خودم آتی نمیدونی واقعاً میدونم چقدر سخت بود برات
اما از هیش کی هم جز خودت بر نمیومد واسه همین خیلی خوشحالم عزیزم که بالاخره اتی گل من
تونست اما سختیش(میفهمّت)
خیلی زیاد مواظب خودت باش ابجی گلم البته اینکه
n:Dkhodami bemanad
jk:P
azi*

مستر دایم سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ http://From-Hell.persianblog.com

اول پستت نوشتی "قول دادم بگم واسه چی اون پست قبلی رو نوشتم" ... چرا پیچوندیش پس؟ lol

صبا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ

ای ول اخوان ثالث

ارمغان سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:45 ب.ظ http://akharintanha.blogspot.com

این پستت که خیلی خیلی به دلم نشست خانومی.... انقدر شاد شدم که خوب و شاد شدی و باز برگشتی ... خوشحالم ... باور کن از ته دلم :)

علی و آزاده پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ب.ظ

salam be ati joone khoshgele khodemoon ati joonam avalan khastam begam ke mamnoonam ke oon kament mehrabooneto gozashty bekhoda dah bar khoondamesh:@>mersi azizam:X
badesham har kari mikonam ke beshe logoto bezaram nemidoonam koja plz begoo behem khanomi :Pmontazeretam :X
n khodet:Dazi:D:D:D:D:

ارمغان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ب.ظ http://akharintanha.blogspot.com

وای منم کلی توت فرنگی دوست دارو ... آره تو هم فهمیدی من عاشق تو ام ؟ آره دیگه تابلو شد ... اتنا جونی دوسمت دارو منم هوارتا ( یا به قول خودت زیادتا :)) ... تو اشئ کلی مواظب خودت باش ... بوسسسسسسسسسس

آیدا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.tameshkkkk.blogspot.com

..دلم برات چقد تنگ شد
:)

ملیحه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام...من واقعا این شعر رو دوست دارم...ممنون که یادم انداختی غیر از روزمرگی و گذروندن ،چیزهایی هست که آدمها به خاطرش ۱۰ دقیقه لذت ببرن...

گلسا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.golsa.blogsky.com

اوهوم

ی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.galicheh.blogfa.com

salam Khobi Be Manam Sar Bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد